Co mě v poslední době zaujalo

Ahoj :)

Dnes jsem si pro vás připravila malý přehled toho, co mě v poslední době zaujalo. Najdete v něm produkty na vlasy, na pleť, ale i hudbu, kterou teď poslouchám. 😊

A co bych tedy měla ráda ve své sbírce a jaká hudba se mi líbí?


  • Estée Lauder - Double wear make-up
  • Essence we are... fabulous - Velvet matt rtěnka
  • Kiehl's kosmetika
  • Lee Stafford - hydratační kondicionér s kokosovým olejem
  • L'Oréal Professionnel Série Expert, Nutrifier - bezoplachová noční maska na vlasy
  • Čistící kartáček na pleť (Braun, Philips, ...)
  • LP - Lost on you
  • Junge Junge ft. Kyle Pearce - Run run run



Estée Lauder - Double wear make-up



Výsledek obrázku pro estee lauder double wear
web

Pokaždé, když hledám nějaký make-up, který sedí všem, tak je všude vychvalovaný právě Double wear. Na pleti vykouzlí bezchybný a přirozeně vypadající vzhled. Slibuje až 15 ti hodinovou výdrž, což si myslím, že je super! Navíc obsahuje SPF 10, které chrání před sluníčkem. Myslím, že za kvalitu stojí si připlatit. 😊



Essence we are... fabulous - Velvet matt rtěnka

Výsledek obrázku pro essence we are velvet matte
essence

Rtěnka od Essence mě zaujala svým srdíčkovým vzhledem, který vypadá opravdu dobře! 😊 Jedná se o matnou rtěnku v růžové, červené a berry barvě, které se v tomto období nosí. 😊 


Kiehl's kosmetika


Péče o pleť, tělo a vlasy - Kiehl's Since 1851
web

Kosmetiku Kiehl's sleduji už dlouho. Vždy čtu pozitivní recenze na různých blozích, apod, ale nenapadlo mě, abych si sama nějaký ten produkt pořídila. Možná časem, uvidím. Zaujal mě ale Midnight Recovery Concentrate nebo oční krém s avokádem. 


Lee Stafford - hydratační kondicionér s kokosovým olejem

Lee Stafford CoCo LoCo Conditioner 250 ml Hydratační kondicionér s kokosovým olejem
profimed


Se značkou Lee Stafford jste se mohly setkat například v DM drogerie, kde najdete některé produkty. Kondicionér obsahuje vyživující proteiny, které se starají o regeneraci poškozených vlasů. Díky němu budou vlasy vyživené, hebké a lesklé.


L'Oréal Professionnel Série Expert, Nutrifier - bezoplachová noční maska na vlasy


Výsledek obrázku pro L'Oréal Professionnel Série Expert, Nutrifier - bezoplachová noční maska na vlasy
heureka


Noční bezoplachová maska od značky L'Oréal se hodí pro poškozené vlasy. Jedná se o rychleschnoucí masku bez silikonů. Obsahuje glycerol a kokosový olej, které dodají vlasům výživu. Ráno jsou vlasy jemné a hebké. 


Čistící kartáček na pleť 

Výsledek obrázku pro čistící kartáček na pleť philips
Philips

O čistícím kartáčku na pleť uvažuji poslední dobou. Myslím, že čas od času si pořádně vyčistit pleť je potřeba a navíc poskytuje pleti i masáž. Podle recenzí bych si vybrala ten správný, ať už od Braunu či Philipsu. Uvidíme. 😊

A které písničky teď poslouchám?

Můžete si je poslechnout třeba při čtení článku...😊

LP - Lost on you



Junge Junge ft. Kyle Pearce - Run run run




Moc mě těší, že blog sledujete nadále! 😊 Pokud máte na mě jakýkoliv dotaz, neváhejte mě kontaktovat! 😊


A co zaujalo v poslední době vás? 😊

Kristýna ♥

0 komentářů: