♥ AVON nákup ♥


Ahoj holky! 😊

V průběhu týdne jste si mohly všimnout mojí neaktivity, mohlo za to zkouškové období. To je teď naštěstí za mnou, takže teď mám konečně čas a můžu se věnovat blogu! 3x hurá! 😀😊

Pro dnešek jsem si pro vás připravila článek o nových produktech z Avonu. Produkty z Avonu jsou u mě premiérou. Někdo si Avon vychvaluje, jiní dávají přednost jiným značkám, tak uvidíme, jak mě samotné bude vyhovovat. :)

Nakupovala jsem z povánočního katalogu, kde byly převážně slevy na vybrané produkty a nemohla jsem tomu odolat. 😊

A co jsem si vlastně pořídila? 

Nejprve vám představím dva krémy na ruce, které jsou na zimu nutností..



















Obnovující krém na ruce a nehty s kolagenem a elastinem, 100 ml, 49,90 Kč*

Krém obsahuje kolagen a elastin, který obnovuje pevnost a jemnost pokožky. Skvěle i vyhlazuje vrásky a redukuje známky stárnutí. Pokožce dodává dlouhotrvající hydrataci a hebkost. Díky lehké textuře se snadno vstřebává. Je hypoalergenní a dermatologicky testován. 

Vyživující krém na ruce a nehty s kakaovým máslem a vitamínem E, 100 ml, 39,90 Kč*

Další krém na ruce, tentokrát s kakaovým máslem a vitamínem E. Díky kakaovému máslu je pokožka hebká a jemná a o hydrataci se stará vitamín E. Krém obsahuje lehké složení, které se rychle vstřebávává. Je hypoalergenní a dermatologicky testován. 

Dalším produktem je šampon pro normální a mastné vlasy, který přenechám spíše mé sestře 😊...

























Šampon s verbenou a mátou pro normální a mastné vlasy, 700 ml, 89,90 Kč*


Skoro se mi nevešel na fotku, jak je velký!😀 Šampon obsahuje mátu, která pomáhá regulovat kožní maz a eliminovat jeho nadbytek. Navíc hydratuje a osvěžuje. Verbena zklidňuje pokožku hlavy a dodává vlasům energizující vůni. 

V košíku nesměly chybět ani produkty na čištění pleti..(čistící pěnu už testuji 😉)

























Osvěžující čisticí pleťová voda s růží, 150 ml, 29,90 Kč*

Pleťová voda s růží má osvěžující, hydratační a čistící účinky. Neobsahuje alkohol, což si cením. :)

Čisticí pěna pro normální až smíšenou pleť, 150 ml, 89,90 Kč*

Pěna čistí pleť do hloubky, odstraňuje nečistoty a make-up. Zanechává matný a zdravý vzhled. Po pravidelné aplikaci redukuje viditelnost pórů. Je vhodná i pro citlivou pleť.

Z řady péče o pleť jsem si vybrala chválený lehký pleťový olej na který jsem obzvlášť zvědavá a pak gel na oční okolí...

























Lehký pleťový olej, 30 ml, 99,90 Kč*

Lehký pleťový olej obsahuje 5 vzácných olejů, který dodává pleti dostatečnou výživu. Pleť je po něm krásně hydratovaná a posílená. Obsahuje také vitamín E, který se stará o mladistvý vzhled pleti. Díky lehkému složení se rychle vstřebá a neucpává póry.

Luxusní obnovující gel na oční okolí s výtažky z černého kaviáru, 15 ml, 49,90 Kč*

Znáte to, kdy si koupíte věci, které vlastně ani nepotřebujete? Tak to byl asi ten důvod, proč se tento gel objevil v mém košíku. :D Gel napomáhat redukovat jemné linky a dodává pleti pevnější vzhled. Černý kaviár má vyživující, regenerační a omlazující účinky. Je klinicky a dermatologicky testován.

Samozřejmě jsem si nemohla nechat ujít i něco z dekorativní kosmetiky...


























Sprej pro dokonalý make-up, 125 ml, 99,90 Kč*


Sprej se skvěle hodí jako podkladová báze pod make-up nebo jako závěr líčení, kdy zafixuje celý make-up. Obsahuje vitamín A, C a E, který dodá pleti zdravý vzhled. Sprej navíc nevysušuje pleť.

A na závěr tu mám takový mišmaš, kde najdete různé produkty...😊

























Sprej pro usnadnění rozčesávání s meruňkou a bambuckým máslem, 150 ml, 29,90 Kč*

Miluju produkty na vlasy, co voní! :) I tento produkt mě zaujal. Sprej je vhodný pro suché a poškozené vlasy, ty by pak měly být po jeho aplikaci hebké a snadno upravitelné. 

Dámský gel pro intimní hygienu s aloe a heřmánkem, 300 ml, 49,90 Kč*

Klasický intim gel, který nechybí v mé sbírce. Obsahuje kyselinu mléčnou s rostlinným proteinem. Poskytuje celodenní svěžest i během fyzické aktivity. Navíc je hypoalergenní, bez mýdla a barviv. 

Tělový sprej se švestkou a vanilkou, 100 ml, 69,90 Kč*

Jako poslední tu mám jeden z tolik chválených tělových sprejů. Hledala jsem na internetu, který ostatním holkám vyhovuje a vydrží nejdéle. Nakonec zvítězil se švestkou a vanilkou a musela jsem ho hned vyzkoušet, voní krásně a vzhledem k ceně vydrží! :)

*cena uvedená v katalogu 2/2017

Co vy a Avon? Zaujaly vás některé produkty? 

..mimochodem všimly jste si nového vzhledu blogu? Jak se vám líbí? 😊


1 komentářů:

Marta řekl(a)...

Super díky za recenzi.