♥ Beauty wishlist ♥





Krásný večer přeji! :)

Dnes přicházím s trochu odlišným článkem, nečeká nás žádná recenze, ani nákupy či novinky. Představím vám můj beauty wishlist produktů, které bych chtěla nebo mám chuť je vyzkoušet. 

Pojďme si je představit :)

1. Himalaya Herbals výživný krém, 50 ml. Krém má za úkol pleť hydratovat a chránit ji. měs rostlinných výtažků obnovuje kožní vitalitu. Krém je lehký a nemastný. Výtažky ze zimní třešně, indického stromu Kino a indického ženšenu chrání pokožku před vysušením a znečištěním.

2. Lirene hydratační tonikum bez alkoholu, 200 ml. Tonikum obsahuje výtažky z okurky, které pleť hydratují a prozáří ji. Má i stahovací účinky. Najdeme zde i výtažky z aloe a glycerinu, které mají regenerační a uklidňující účinky. Poslední složkou je allantoin, který posiluje a chrání pleť. Produkt je vhodný pro všechny typy pleti. Uvidíme, jestli bude dobrý jako jeho růžový kolega! :)

3. Ryor adstringentní voda, 500 ml. Tento produkt mi doporučila kosmetička, kvůli mé mastné t-zóně. Je dostupný pouze pro kosmetičky, ale našla jsem na internetu i zakoupení zde. Adstringentní voda má vysoký obsah alkoholu s extraktem z řapíku a slouží k odmaštění pleti. Nesmí se používat na celý obličej, pouze na bodová místa.

4. Catrice matující pudr Prime and Fine, voděodolný. Nad tímto produktem zatím tápu zda koupit nebo ne. Došel mi můj oblibený Stay Matte od Rimmel a chtěla bych vyzkoušet něco nového. :) Pudr od Catrice slibuje zmatněný pleti a zjemnění pokožky, navíc je voděodolný.

5. Catrice Camouflage tekutý korektor. Dalším zástupcem značky Catrice je tento tak vychvalovaný korektor. Právě recenze na něj, mě přesvědčily k jeho zakoupení. Korektor nabízí vysoké krytí a dlouhou výdrž.

6. Makeup Revolution London paletka 30 očních stínů Fortune Favours The Brave. Paletka 30 očních stínů je vytvořena britskou bloggerkou Britishbeautyblogger a nabízí pestrou škálu odstínů. Najdeme zde matné, třpytivé nebo zapečené stíny. Mně nejvíce zaujaly odstíny, které jsou opravdu krásné, ale není to produkt, který bych musela mít hned teď, takže nějakou dobu na mě ještě počká. :D

7. Garnier Superhydratační čistící pleťová maska se zeleným čajem Moisture + Freshness. Maska obsahuje extrakt ze zeleného čaje, kyselinu hyaluronovou a glycerin, Má osvěžující a čistící složení a intenzivně hydratuje. Slibuje, že pleť bude rozzářená. Doporučuje se 15 minut nechat na pleti a poté sejmout.

8. Saloos levandule obličejový olej, 20 ml. Olej plánuji koupit už delší dobu, díky svým účinkům. Slibuje regeneraci, pevnost a vitalitu pleti. Udržuje pleť vláčnou a pružnou. Má i protizánětlivé účinky, tudíž je vhodný i na aknózní pleť. Levandule podporuje spánek a je vhodná pro relaxaci.

9. Rozjasňující pleťová masážní maska s výtažky z perel a mořských řas, 75 ml.
Tato maska zanechává pleť hydratovanou, dodává pleti jemný a hebký vzhled. Odstraňuje odumřelé kožní buňky pro zářivý jas. Od Avonu mám jen z okurkové řady čistící gel a je fajn. Uvidíme, jaká bude tato maska. :)

Produkty můžete zakoupit zde:
            


Kristýna ♥

A co Vy a Váš beauty wishlist? :) Shodují se nějaké produkty s těmi mými? Dejtě vědět v komentářích! :)

PS: pokud máte tip na pudr, který je na smíšenou pleť a nemůžete si ho vynachválit, tak sem s ním! :)

3 komentářů:

Tereza řekl(a)...

Korektor od Catrice je vážně super, už mám asi třetí balení a používám ho moc ráda, občas ho používám i místo makeupu na celý obličej. Pudr mě naopak zklamal a vůbec mi nevyhovoval. :)
HAUTE BASICS

Nicol řekl(a)...

Najviac sa mi páči tá paletka od MR, aj ja som na ňu už pozerala, ale zatiaľ neuvažujem naj jej kúpou :)
World of Nicol

Ilii řekl(a)...

Vypadá to hezky, ale já nemám moc ráda ty komerční značky. Raději mám čistou přírodní kosmetiku. A ta se v dnešní době dá sehnat už velice dobře, třeba tady jí sháním já. Snažím se dát pleti co nejvíce živin z přírody a ona mi to oplácí svojí zářivostí :)