♥ Vůně, kterou miluji ♥



Krásný večer přeji! :)

Tentokrát se s vámi podělím o můj oblíbený parfém, který používám poslední dobou. Jedná se o Guerlain La Petite Robe Noire (v překladu malé černé šaty), která byla představena v roce 2012. Na vůni jsem narazila u sestřenice, která mi ji nechala vyzkoušet. Dlouho jsem se chodila na koukat do Douglasu, kde byla poněkud dražší. Nakonec jsem si ji koupila z e-shopu Vune-parfemu.cz za 1578,- Kč.

Guerlain je legendární francouzská značka, která je proslulá svou 180 let starou tradicí výroby parfémů a kosmetiky. Byla založena  Pierre-François-Pascal Guerlainem v roce 1828 a mezi příznivce patří například Rihanna, Jennifer Lopez nebo Marilyn Monroe. 


Parfém má  ovocně květinovou vůni. Hlavu tvoří část z bergamotu, mandlí, kyselé třešně a červeného rybízu. Srdce pak růži, čaj, lékořici a nakonec základem je anýz, tonka, vanilka, pačuli, iris. Vzhled flakónu je velmi vkusný. Zajímavé víčko a motiv černých společenských šatů napovídají, že se jedná o vůni elegantní a noblesní.
Na první pohled na mně parfém působí kladně svým obalem, který je podobně zobrazen jako samostatný produkt. Líbí se mi jeho flakónek, je roztomilý a zároveň v sobě ukrývá svůdnost a vášeň. Jakmile se všechny přidané směsi smíchají vytvoří božskou vůni. Kdo má rád sytější vůně, přijde si na své. :) Hodí se na každodenní příležitost a vydrží po celý den. Co víc si přát. :) Doporučuji všemi deseti! :) Vůni už mám rok a balení je stále plné, je pravda, že ji občas měním za jiné. Produkt je vhodný také jako dárek, kterým určitě neurazíte. :)




5 / 5


PS: Moc děkuji za Vaši přízeň, kterou mi dáváte sledovaností, která neuvěřitelně roste! Mám z toho radost a doufám, že se vám články budou i nadále líbit! :)
Jakýkoliv námět na další články mi můžete posílat na facebookovou stránku The life of make-up.
Děkuji! :)

Kristýna ♥



0 komentářů: