♥ Gliss Kur - zimní limitovaná edice ♥

Ahoj!

Jak se dnes máte? :)

Omlouvám se, že nepřidávám články tak často, ale jsem zaneprázdněná školou. Budu se snažit přidávat co nejčastěji! :)
Nastaly dny, kdy se teploty na teploměru pohybují kolem nuly a to zejména nedělá dobře našim vlasům. Poškozuje je nejen suchým teplým vzduchem z topení, ale také nízkými teplotami a studeným větrem. V drogerii se ale objevila nová limitovaná kolekce od značky Gliss Kur, která nám tyto problémy ulehčí. :) 

Zimní limitovaná edice je určena pro vlasy poškozené působením chladného počasí. Má za úkol dodávat vlasům sílu a chránit je před vysycháním. Navíc má i antistatický účinek, což je super. :) Gliss Kur nabízí šampón, kondicionér, balzám ve spreji a masku





Výsledek obrázku pro gliss kur winter repair
Gliss Kur winter repair šampon, 250 ml, v akci 59,90,- Kč (Rossmann)
Výsledek obrázku pro gliss kur winter repair
Gliss Kur winter repair kondicionér, 200 ml, v akci 59,90,-Kč (Rossmann)


Já sama jsem si pořídila balzám ve spreji, protože mě trápí elektrizující vlasy. Slibuje ochranu vlasů před vysoušením, zvyšuje jejich odolnost a poskytuje okamžitou rozčesatelnost. To se hodí, protože vlasy jsou často od větru zacuchané a neposedné. A jaké jsou moje první dojmy? Balzám ve spreji má fialovou barvu a doporučuje se před aplikací řádně protřepat. Vhodné spíše na ručníkem vysušené vlasy, ale já jsem ho použila na suché. Musím říct, že krásně voní po pomeranči. Po aplikaci odstraní elektrizovaní vlasů, provoní je a zregeneruje. Zvažuji zakoupení i dalších produktů, protože tenhle se opravdu povedl! :)


Zaregistrovali jste tuto limitku v drogeriích? Pokud ne, mrkněte a napište mi váš názor na ni! :)

Kristýna ♥


2 komentářů:

Miska řekl(a)...

Tuhle řadu jsem ještě neviděla tý jo :)
Miska blog

Alena N řekl(a)...

Zatial som ju v drogérke nevidela, ale určite sa na ňu pozriem. Gliss Kur značku mám veľmi rada.

Bourjois GIVEAWAY