♥ Přípravky na tepelnou úpravu vlasů ♥

Ahoj holky! :)

V první řadě bych Vám chtěla poděkovat za návštěvnost blogu, která se už vyšplhala přes 1000 sledující. Mám z toho radost! :)

Každá tepelná úprava ničí vlasy a jejich strukturu. Dnes jsem si pro vás připravila dva přípravky, které by měly vlasy ochránit a zabránit jim, aby tolik netrpěly. Já sama si často žehlím vlasy a ochrana pro ně je velmi důležitá. 

A jaký produkt je lepší? :)

Balea hitze schutz spray, 200ml, cena okolo 50,- Kč


Koupě tohoto produktu byla čistě náhodná. Chtěla jsem vyzkoušet něco nového, co by pomohlo mým vlasům. Sprej by měl chránit vlasy před náporem tepla při fénování, žehlení nebo kulmování. Poskytuje ochranu až do 220°C.

Problémem je aplikace, kdy sprej nanáší větším proudem. Vyhovoval by mi lehký rozprašovač, protože takhle jsou vlasy na místech mokré a nemohou se žehlit. :( Vlasy jsou po něm hebké a hezky voní. :) Znovu už ale nekoupím. :)




Kaaral Tri Action - sérum na ochranu před horkem, 115ml, 482,- Kč



Přípravek jsem dostala na doporučení od kadeřnice. Sérum na ochranu před horkem má vlasy chránit a obnovovat jejich strukturu. Dodá lesk, pružnost, hladkost a jemnost. Nanášíme na čisté, ručníkem vysušené vlasy a následně rozčešeme. Vhodný pro všechny typy vlasů.

Musím říct, že je opravdu skvělý a mrzí mě, že jsem nedostala celé balení! :D První co vás uchvátí je vůně, která je fakt božská a vydrží skoro po celý den. :) Vlasy jsou krásně hebké, lesklé, jemné. Konečky jsou zacelené. S tímto produktem si nemůžu stěžovat. :) Nejspíš koupím další balení. 





Z výše uvedených recenzí asi víte, který produkt u mně zvítězil. :) Balea hitze schutz spray je vzhledem k ceně fajn, ale pokud chcete opravdu investovat do daleko lepšího produktu vybrala bych si Kaaral sérum. :)

Doufám, že jsem vám pomohla s výběrem produktů a budu se těšit na další článek! :)

Náměty na články můžete posílat do zpráv na facebookovou stránku The life of make-up.

Kristýna ♥

0 komentářů: