♥ Rimmel Fresher Skin Foundation SPF 15 - First impression ♥




Ahoj! :)

V nejbližší době nám značka Rimmel představí další kosmetické novinky, mimo jiné i nový make-up s názvem Fresher Skin Foundation SPF 15. Já měla tu čest a byla jsem vybraná k testovaní (někdy na přelomu července a srpna). 

A jaké jsou mé první dojmy na tento produkt? :)

Make-up obsahuje SPF 15 a slibuje svěží a přirozenou pleť, která vydrží bez lesku po celý den. 



K testování jsem dostala odstín 103 True ivory. Odstín je pro mně malinko tmavší, ale není to tolik znát. Balení je odlišné, než jsme klasicky zvyklé. Po odšroubování ucítíte jak make-up krásně voní, to na Rimmel make-upech miluji! :) S aplikací jsem problém neměla, ale je potřeba špachtle, kterou budete nabírat, protože může hrozit, že naberete příliš moc make-upu na štětec. Hned při nanášení máte pocit svěžesti, hezky se s ním pracuje, neucpává póry a sjednocuje pleť. Krytí je spíše střední, takže na nedokonalosti je potřeba korektor. Díky aloe, heřmánku a extraktu z mořských řas je pleť hezky vyhlazená a vydrží bez lesku celý den. Já mám pleť smíšenou, tudíž po 8 hodinách (i dříve) musím T-zónu přepudrovat, ale kdo má normální a suchou pleť by neměl mít problém. :) 




Make-up je dle mého názoru ideální  spíše na léto, kdy se pleť nemá tolik zatěžovat a lehké složení je to pravé! + obsahuje SPF 15 :) Na zimu může být taky fajn, ale mám raději ty hutnější. 

Hodnocení

Výsledkem je svěží, sjednocená pleť. Netvoří mapy ani masku. Vypadá opravdu hezky a přirozeně. Pro někoho může být odrazující balení a následné nabírání. Můžu vřele doporučit smíšené a normální pleti (na jiných typech zkušenosti nemám). 

5 / 5


Jaký máte názor na make-upy značky Rimmel? Plánujete zakoupit tento produkt? :)


Kristýna ♥


0 komentářů: