♥ Čím se dnes líčím I. ♥

Ahoj!

Po pár dnech se vám opět hlásím s dalším článkem. :) 

Jak se máte? Já užívám volna, ve kterém jsem si našla i čas na blog. :)

Připravila jsem si pro vás rubriku s názvem Čím se dnes líčím, ve které vám představím produkty, které mám zrovna v ten den na sobě. Zatím neplánuji žádné tutoriály formou fotek, ale snad se vám i tak líbit. :)


Pro dnešek jsem zvolila jednoduché líčení výše vyfocenými produkty. :) 

  1.  Aby mi make-up držel po celý den použiji vyhlazující bázi od Dermacolu. Báze je velmi příjemná, pleť je po ní zmatněná a skvěle připravená na aplikaci make-upu.

  2. Mojí oblíbenou novinkou je L'oréal True Match make-up, který mám v odstínu 1R / 1C - Ivoiry Rose. Na aplikaci si beru štětec od značky Jessup viz zde - konkrétně rovně seříznutý kabuki štětec. Je skvělý a právě testuji. Těšte se na recenzi! :)
  3. Dalším krokem je konturování, na které používám Cream Highlight & Contour Palette od NYX. Konturuji jen nos, konkrétně hrot nosu, který je opticky zúžen. Produkt je krémový, ale i tak se s ním dobře pracuje. Samostatnou recenzi na něj si můžete přečíst tady.
  4. Celý make-up zafixuji pudrem od značky Rimmel - Stay Matte v odstínu 003 Peach Glow.  Pro zapracování mám štětec od Petra LovelyHair  - M55. Pudr je můj favorit, mám už druhé balení. :)
  5. Na oči použiji paletku od značky Trend It Up, v odstínu 020. Produkt právě testuji, jak mi vyhovuje, dám vědět v recenzi! Můžu ale prozradit, že tato značka je pro mě objevem a jsem mile překvapena! :)
  6. Posledním krokem je řasenka od značky Maybelline Lash Sensational Extra Black, která je také novinkou pro mě v mé sbírce, takže se můžete těšit na recenzi. :)

Kristýna ♥

Líbí se vám tento nápad, kdy vás seznámím s produkty, které zrovna v ten den používám? :) Vlastníte některý produkt z výše uvedených? :) Dejte vědět v komentářích! :)



1 komentářů:

Biankanotes by Janka řekl(a)...

Paletka vyzerá skvelo, ja som si teraz kúpila jednu podobnú od Gabrielle Salvette.