♥NYX - Cream Highlight & Contour Palette a matující fixační sprej ♥

Ahoj! :)

Pro dnešek jsem si připravila dva produkty od značky NYX, které v poslední době zkouším. Tato značka je v ČR poměrně krátkou dobu, ale i přesto si získala svojí popularitu. Najdeme ji například v obchodním centru OC Nový Smíchov, kde jsem nakupovala nebo taky na e-shopu. 

















Cream Highlight & Contour Palette, cena 349 Kč

Váhala jsem nad tím, kterou paletku si pořídit, jestli pudrovou verzi nebo krémovou. Chtěla jsem vyzkoušet něco nového, tak v mém košíku přibyla tato paletka. Nejdříve jsem se aplikace bála, ale nakonec jsem mile překvapena! :) Nejvíce používám tmavý odstín na konturování, zbylé jsem zatím nevyužila. Na nanášení používám štětec od značky Jessup (více zde). Hezky se s ní pracuje, za mě určitě ano! :)

V dostání v odstínech light, medium a deep.

odstín light


































Matující fixační sprej, cena 219 Kč

Tento sprej jsem si zakoupila na základě recenzí. Slibuje matný vzhled s prodlouženou výdrží make-upu. Názor mám zatím na něj neutrální. Nepřekvapil, ale taky nezklamal. Po aplikaci je pleť hezky matná, ale zhruba po 6 hodinách se leskne nos. Nejspíš je to mou pletí, ne produktem. Zatím zkouším,uvidíme. :)





















                    Máte nějakou zkušenost se značkou NYX? Dejte vědět v komentářích! :)


Kristýna ♥



0 komentářů: