♥ 30 beauty questions TAG ♥

Hezký podvečer :)

Dnešní článek bude odpočinkový, spíše si dozvíte pár informací o mně. :) Tento TAG mně zaujal na spoustu blozích, tak jsem si řekla, proč ho nevyzkoušet.

1. Vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt?
Ano, vzpomínám. Tento pudr od Dermacolu byl úplně můj první kosmetický produkt. Jaký ale byl si už bohužel nepamatuji. 



2. Specifikuj perfektní řasenku. Už jsi takovou objevila?

Jelikož mám řasy od přírody dlouhé, nedokáži specifikovat perfektní řasenku. Možná tato řasenka by měla hezky prodloužit a zahustit řasy a výdrž je samozřejmost. :) Velmi jsem si oblíbila řasenky od značky Maybelline.

3. Jaké krytí preferuješ u makeupu?
Střední, osobně mám raději lehké make-upy, které sjednotí barvu pleti. Nemám problematickou pleť, tudíž vysoké krytí nevyhledávám. :)

4. Oblíbená high-end značka?
Bohužel žádnou nevlastním, ale láká mě vyzkoušet Urban Decay.

5. Jakou kosmetickou značku jsi vždycky chtěla vyzkoušet, ale stále jsi se k ní nedostala?
Nejvíce asi výše zmiňovanou Urban Decay a pak určitě The Balm. :)

6. Oblíbená značka z drogerie?
Nemám přímo oblíbenou, od každé mám něco ráda, ale asi nejvíce Dermacol a Rimmel.

7. Nosíš umělé řasy?
Ne, nepotřebuji.

8. Je některý druh kosmetiky, bez kterého nevyjdeš ven z domova?
Nedělá mi problém vyjít u nás nenalíčená ven, ale kdybych si měla vybrat, tak asi řasenka.

9. Jakého produktu si nejvíce ceníš a opatruješ ho jako mimino?
Pudru od Rimmel, ne, že bych si ho tolik cenila, ale už se mi několikrát stalo, že při mé neopatrnosti se rozbil. :D

10. Jak často nakupuješ kosmetiku? Líbí se ti nakupovat makeup po jednom nebo jít na nákup jen jednou za čas a nakoupit produktů víc?
Nakupuji podle potřeby, akcí a tak. Nemám to přesně stanovený, když se mi něco líbí, tak koupím. :) 

11. Máš "kosmetický rozpočet" nebo utrácíš, jak se ti zachce?
V tomhle se snažím krotit, vždy váhám, zda to opravdu potřebuji nebo to budou jen vyhozené peníze. 

12. Používáš při nákupu kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní karty? Ovlivňují tě různé akce k nákupu kosmetiky, kterou vlastně nepotřebuješ?
V podstatě ano, akce na kosmetiku využívám a zláká mě to ke koupi dalšího produktu. 

13. Jaký typ kosmetiky asi nakupuješ nejčastěji?
Produkty dekorativní kosmetiky.

14. Upřímně, existuje značka, kterou nemůžeš absolutně vystát?
Myslím, že ne, nikdy jsem neměla problém s jakoukoliv značkou. 

15. Snažíš se vyhnout se určitým složkám ve složení (jako je olovo, sulfáty, parabeny,...)?
Ne, neřeším složení kosmetiky. 

16. Máš oblíbené místo, kde nakupuješ kosmetiku?
V týdnu jezdím pouze do jednoho města, kde je DM, Rossmann a Teta drogerie, ale kdybych si měla vybrat, tak je pro mě nejlepší Rossmann.

17. Péče o pleť: Zkoušíš ráda nové značky a výrobky, nebo si ráda uchováváš svou rutinu?
Ráda zkouším nové produkty, např. teď jsem si koupila několik výrobků od značky Ziaja. (viz.zde )

18. Oblíbená "bath and body" značka?
Nemám, ale v oblibě mám sprchové gely od Dermacolu. 



19. Kdybys mohla od teď používat a nakupovat už jen jednu značku, jaká by to byla?
To netuším.

20. Jaká značka má dle tvého názoru nejpovedenější obaly?
Podle mě značka The Balm, líbí se mi její vzhled celkově. 



21. Jaká celebrita/známá osobnost má vždy skvělý makeup?
Taylor Swift nebo Kate Middleton. :)

22. Na jakém e-shopu nejčastěji nakupuješ kosmetiku?
pinkpanda.cz

23. Pět tvých oblíbených youtube beauty gurus?
Moje nejoblíbenější youtuberka je Petra Lovely Hair, která bohužel už skončila.

24. Máš ráda multifunkční produkty, jako stainy, lips and cheeks, shimmer bricks, atd.?
Nemám s těmito produkty zkušenost. 

25. Jsi v nějaké fázi líčení nemotora?
Myslím, že ne. Moje každodenní líčení se opakuje, takže už v tom mám praxi. :D

26. Používáš primer pod oční stíny?
Při zvláštních příležitostech ano.

27. Kolik vlasových produktů použiješ během jednoho obyčejného dne?
Záleží na tom, jestli si v ten den myji vlasy, nebo ne. Pokud ne, vystačím si se sprejem na rozčesání vlasů. V "mycí" den použiji šampon, masku na vlasy a olejíček pro barvené vlasy. 

28. Co použiješ první - korektor nebo makeup?
Make-up.

29. Zvažovala jsi někdy navštívit makeup kurz?
Určitě, mám to v plánu. :)

30. Co na makeupu miluješ obecně?
Na make-upu se mi líbí to, že nám umožňuje vypadat každý den malinko jinak. Každé z nás dodá trochu sebevědomí. Já osobně zkouším ráda nové kosmetické produkty a proto mě to baví. :)

                     A co vy? Považujete líčení za důležité nebo tomu moc nevěnujete? 



Kristýna ♥



0 komentářů: