♥ FREEMAN - masky na obličej ♥

Hezký večer! :)


Sychravé dny stále nepřetrvávají, ale pro zlepšení nálady jsem si pro vás připravila dvě masky, které v poslední době používám. :)

Značka s přesným názvem Freeman Beauty Labs obsahuje převážně výtažky z přírody. Do svých kosmetických přípravků používá botanické prvky jako jsou třeba granátové jablíčko, plody acai, avokádo, okurka, papaya, kustovnice čínská, ananas, grapefruit, aloe a výtažky z dalších známých rostlin a plodů. Voní krásně po ovoci a květinách. 

Antistresová pleťová maska - minerály z mrtvého moře, 150 ml, cena 129,- Kč (v akci)





















Můj objev! :) Scháněla jsem ji dlouho, až jsem ji našla v Tescu. Maska je příjemná a dodá klid nejen vám, ale i vaší pleti. :) Je určená pro všechny typy pleti, zejména pro unavenou a namáhavou pleť. Minerály z Mrtvého moře obsažené ve vyváženém složení napomáhají obnovovat a vyvažovat přirozenou vlhkost. Aplikuji na vyčištěnou vlhkou pleť, nechám působit zhruba 10-15 minut a poté smyji. Tato maska mě prostě baví, pleť je po ní hezky hydratovaná a díky ní i odpočatá. Jako plus je i čištění nedostatků nebo uvolňování pórů. A ještě! Krásně voní :)














Hodnocení

Této masce nemám co vytknout, pleť je po ní krásně hydratovaná, vyživená, ale i taky vyčištěná. Má i příjemnou vůni. Prostě samé plusy. :) Masku rozhodně doporučuji. :)

5 / 5



Noční pleťová maska, 15 ml, cena 29,- Kč 








































Maska obsahuje kantalupský meloun a heřmánek. Tyto dvě složky krásně pleť přes noc hydratují. Hodí se především na suchou pleť, ale já se smíšenou nemám žádný problém. Žádný zázrak to není, je to jako obyčejný noční krém.

Hodnocení

Pleť je ráno hezky hydratovaná, jako plus je příjemná vůně, ale nic z čeho bych si sedla na zadek. :) Vzhledem k celkové ceně (za velké balení 129,- Kč) dávám tři hvězdičky z pěti.

3 / 5


Kristýna ♥

0 komentářů: