♥ Jessup štětce - zázrak za pár korun ♥


Jessup - 8 dílná sada stětců

Ahoj!

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na sadu štětců, kterou v posledních dnech používám nejraději. Sada z řady Liquid Kabuki Set obsahuje 8 kusů - štětce na oči a na obličej. Už dlouho jsem přemýšlela, že si ji koupím, ale váhala jsem, přeci jen byla dostupná na ebay, aliexpress,apod., kde zkušenosti moc nemám. Náhodně jsem objevila tyto štětce i na stránkách pinkpanda.cz, kde při mém štěstí byly zlevněné na 249,-!!!.  Takže jsem hned objednala a čekala na balíček. :)

Článek bude poněkud vyčerpávající, ale věřím, že pro ty, kteří si chtějí sadu koupit bude rozhodující a pomůže vybrat. :)

Sadu jsem rozdělila na štětce na oči a štětce na obličej.

A teď se s chutí můžete pustit do čtení.




Menší rovně seříznutý kabuki štetec



















Tento štětec je skvělý na zapracování korektoru či použití pudru na menší části obličeje.



















Menší šikmo seříznutý podlouhlý kabuki štětec


















Dalším zástupcem sady je tento podlouhý kabuki štětec. Já osobně ho používám na konturování nosu nebo nanášení korektoru. Vyhovuje mi, že je "tvrdý", tudíž se štětinky nelámou a hezky se s ním pracuje. Je skvělý!

Menší kulatý kabuki štětec

















S tímto štětcem aplikuji primer na víčka nebo nanáším oční stíny.





















Menší šikmo seříznutý kabuki štětec


















Tento štětec je pro mě tak trochu oříšek, zatím nevím na co ho využít (kdo ví, dejte vědět v komentáři :) ) Myslím, že se bude hodit na nanášení rozjasňovače po obočí. Uvidíme. :)




















Rovně seříznutý kabuki štětec



















Tento štětec slouží k aplikaci tekutých a krémových produktů. Já osobně ho používám nejraději, nanesu makeu-up na každou část obličeje a krouživými pohyby zapracuji a lehce "zaťupkám" do obličeje. Můj favorit. :)


Šikmo seříznutý podlouhlý kabuki štětec

















Musím se přiznat, tento štětec jsem zatím nevyzkoušela, ale je určený na korektor a krémové konturování. Také se hodí na nanášení makeu-upu, ale já upřednostňuji ty klasické. :)



















Šikmo seříznutý kabuki štětec

















Dalších z mých oblíbenců je tento šikmo seříznutý štětec, který používám především na tvářenku nebo bronzer.



















Kulatý kabuki štětec

















Jako poslední tu mám klasiku. Dříve jsem používala štětec na make-up od Real Techniques Expert Face Brush, ale tento mi přijde daleko lepší, má víc štětinek, tudíž mi aplikace netrvá tak dlouho.













Celkové hodnocení

Říkala jsem si, že tyto štětce nebudou kvalitně nic moc, přeci jen to není Sigma nebo Zoeva. Očekávala jsem, že hned při rozbalování začnou vypadávat štětinky, apod. Ale? Tato sada mě mile překvapila, nejen svým vzhledem, ale taky kvalitou. Jsou krásně jemné a hebké. Pracuje se s nimi velmi dobře. Myslím, že můžou hravě nahradit i profesionální štětce.
DOPORUČUJI všemi deseti!!

Štětce naleznete zde, ale i  na ostatních výše zmiňovaných e-shopech. :)


                                                                             5/5

   Znáte tyto štětce? Pokud ano, jaké jsou vaše zkušenosti s nimi? 

Budu se těšit na další článek opět s vámi. :)


Kristýna ♥


0 komentářů: