♥ Garnier micelární voda Pure All In One - recenze ♥

Ahoj :)

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na micelární vodu od Garnier z Pure řady. Jelikož jsem se odličovala pleťovým mlékem a tento produkt jsem neměla, rozhodla jsem se tedy jej zakoupit. Tato micelárka je určena pro smíšenou až mastnou a citlivou pleť. Výsledkem by měla dokonale čistá a matná pleť.

Upozorňuji, že zakoupený produkt vyhovuje mé pleti, takže co vyhovuje mně, nemusí vám. :)

A teď už se vrhneme k samostatné recenzi.


Garnier micelární voda , 400 ml, 149,90 Kč (kupováno před rokem?)




























V první řadě bych chtěla vyzdvihnout velké balení, které obsahuje 400 ml a vydrží opravdu dlouho Samostatné balení je praktické s uzávěrem nahoře. . Pleť čistím pomocí vatových tampónků, Co se týče řasenky, i s tím problém nemá, ačkoliv si oči odličuji jiným produktem. K odlíčení celého obličeje musím použít alespoň 3 tampony, což je možné brát za mínus, Po aplikaci je pleť krásně čistá a odlíčená. Co mě překvapilo je i hydratace pleti, která je příjemná na dotek, avšak ne mastná. 

Pozitiva

+ dobře odličuje a čistí
+ cena
+ dostupnost
+ nelepí
+ zmatňuje
+ velké balení
+ hydratace pleti

Negativa

- nenašla jsem






















Celkové hodnocení

Svůj účel splňuje na jedničku, pleť je hezky odlíčená a matná. Myslím, že produkt rozhodně stojí za vyzkoušení.

Edit k 1. 10. 2016 - nyní seženete za 129,- v DM. :)

5/5



0 komentářů: