♥ Nákupy a novinky za měsíc září ♥

Ahoj!

Teplé dny nás pomalu opustily a přichází podzim a s ním i nákupy za měsíc září. V dnešních nákupech jsem se zaměřila na polskou značku Ziaju, které u nás tolik známá. Ziaja je firma sídlící v Gdaňsku a nabízí přírodní produkty.

A co jsem si tedy pořídila?


Jak si můžete všimnout, produkty jsem zakoupila v akci, kdy značka slaví 15 let v ČR :)

Dvoufázový odličovač na oči





Okurkový krém pro mastnou a smíšenou pleť






Okurkové pleťové tonikum pro mastnou a smíšenou pleť



Čistící okurkové pleťové mléko pro mastnou a smíšenou pleť




Tyto produkty budu v následujících měsících testovat, tak se můžete těšit na recenzi :)

Budu ráda za veškeré komentáře a připomínky.

Kristýna ♥



Teplé dny nás pomalu opustily a přichází podzim. V dnešních nákup


ech jsem se zaměřila na polskou značku Ziaju, které u nás tolik známá. Ziaja je firma sídlící v Gdaňsku a nabízí přírodní produkty. A co jsem si tedy pořídila?

0 komentářů: