♥ Gestil Wonder - regenerační balzám na vlasy ♥

Ahoj! :)

Doufám, že si svátky užíváte podle svého a nic vám v tom nebrání. :) Já jsem si na chvíli dala od blogu pauzu. Blog mě nepřestal bavit, ale byla jsem nemocná a škola dává zabrat. 

Když si to tak vemu, tak tenhle rok docela utekl (ostatně jako každý rok :D). Připadá mi to jako včera, co jsem měla maturitní ples a v květnu maturovala. Události ve světě jsem začala více vnímat a to co se dělo nebo děje je hrůza, ale o tom se dnes nebudu rozepisovat. :)

Co se týče kosmetiky, tak příští rok chci více objevit high-end značky a vyzkoušet je. :) Samozřejmě pro vás chystám další články! Objednávala jsem i Avon kosmetiku, která je pro mně zatím neznámou. Brzy můžete očekávat článek s nákupy. :)

Dnešní článek bude obsahovat recenzi na mou oblíbenou masku na vlasy od značky Gestil Wonder! Možná už jste o ní slyšely, takže víte o čem mluvím. :) A ti co netuší o čem je řeč, tak čtěte dále!



Balení obsahuje 500 ml, takže to vypadá, že vydrží dlouho. Maska obsahuje výtažky z bambusu a býčích žláz, které dodávají vlasům pevnost. Má bílou barvu a tuhou konzistenci. Četla jsem hodně názorů, že někomu maska smrdí, ale nepřijde mi to tak hrozný. Je zvláštně aromatická, ale dá to se to vydržet. :D




Masku používám pravidelně 1x za měsíc, častěji není vhodné, aby se vlasy příliš nezatěžovaly. Doporučuje se používat buď jako zábal, který se nechá působit 30-60 minut nebo jako maska, která se po umytí nanese a po chvíli spláchne. Já osobně používám první variantu. Balzám nebo masku (jak chcete) nanesu na lehce vlhké vlasy, na jejich konečky (nebo do půlky vlasů), zabalím alobalem a poté ještě ručníkem, aby vlasy byly v teple a nechám působit. Masku nechávám po dobu 30-ti minut, někdy i déle a pak smyji. Vlasy jsou o poznání pevnější a silnější. Suché se dají snadno rozčesat a dodají hustotu. Maska je i skvělá na  zregenerování vlasů. Já vlasy tolik zničené nemám, jen roztřepené konečky, které po zábalu jsou zacelené. :)

Masku koupíte v různých velikostech balení na internetu, např. tady za 199,- Kč. Myslím, že se osvědčí lépe svým účinkem než masky z drogérie. Jak se říká: ''Za málo peněz, hodně muziky''. To na tento produkt sedne! :)



A jaké masky používáte vy? :)

Kristýna ♥

0 komentářů: