SPOTŘEBOVÁNO II. - Dekorativní kosmetika



Ahoj holky! 😊

Jak už jste z názvu poznaly, přináším vám menší nálož spotřebovaných produktů z dekorativky. 😊

Myslím, že není potřeba dalších slov, které vás určitě nebudou tolik zajímat. 😀 Proto nebudu zdržovat a můžete se pustit do čtení! 😊
















Essence Get BIG! Lashes Volume Boost Mascara


Tuhle řasenku už mám delší dobu v "koši" spotřebovaných produktů. V té době jsem netušila, že budu mít blog, ale asi mi něco říkalo, ať to vyhazuji a udělala jsem dobře! 😀

Řasenku jsem si pořídila asi před rokem, ani ne, že bych potřebovala, ale chtěla jsem vědět, jaká je. 😊 V tu dobu jsem fandila spíše vychvalovaným řasenkám, ale netušila jsem, že Essence dělá taky fajn řasenky! Není to sice něco, z čeho bych si sedla na zadek, ale pokud máte řasy jako já (přírodně dlouhé), tak bude pro vás! Vyhledávám spíše zahušťující řasenky, které řasy neslepí a neobstiskávají se. Tato řasy zahustí, ale ne tolik. Po 5 hodinách se řasy obtiskají a večer řasenka už skoro na řasách není.

V drogériích je dostupná za 70,-Kč. Na tu cenu je fajn, ale znova už nekoupím, protože vím, že najdu kvalitnější řasenky, i když musím zainvestovat víc. 😊



Maybelline Volum' Express The Falsies 

Maybelline je prostě klasika! 😊 Je to podle mě jedna z nejlepších značek, která v drogérce nabízí kvalitní řasenky. Tato řasenka řasy hezky prodlouží, zahustí a vydrží poměrně dlouho. Mám pocit, že je zrovna voděodolná (popis na řasence se smazal) a svůj úkol nerozmazat se splnila. 

Předtím jsem měla i její podobnou Maybelline The Falsies Volum' Express Black Drama Maybelline Volum' Express Rocket Mascara, které byly taky fajn! 

Teď jsem ale dala přednost novější verzi Maybelline Lash Sensational Mascara, se kterou se můžete setkat u spoustu blogerek. 😊

Nicméně řasenku můžu s klidným srdcem doporučit.

Tato řasenka, ale i ostatní se dají sehnat v drogérce okolo 150,- Kč.


Astor Anti Shine Mattitude pudr

Když se podívám na níže uvedenou fotku, tak je mi smutno. Používání pudru od Astoru jsem musela bohužel předčasně ukončit, protože se mi mou neopatrností rozsypal na kousky. Zkoušela jsem i metodu, kdy pudr můžete slepit, ale jak víme, tak alkohol vysušuje a tak pudr popraskal a zkrátka v pevném balení už nevydržel. 

Jelikož mám smíšenou pleť, tak jsem se rozhodla vyzkoušet tento matující pudr, který zvlášť v teplém období potřebuji. Pudr slibuje dlouhotrvající kontrolu lesku po dobu 5 hodin. Výsledkem by měl být přirozený a matný vzhled. 

Značka nabízí výběr odstínů v jemných tónech barev. Pudr mi vyhovoval, dělal hezky zmatněnou pleť a celkem i vydržel. Pleť nevysušuje a ani nezalézá do pórů. Jediné, co mi vadila byla jeho prášivost, ale jen lehčí, takže to nebylo nic strašného.

Teď používám pudr od Rimmel Stay Matte. Pudr od Astoru můžu doporučit, možná bych i zakoupila znovu. 😊 (pod podmínkou, že se znovu nerozbije!😀)


Ryor - matující krém s pudrovým efektem

Většinou produkty kupuji podle pozitivních recenzí a tenhle kup byl tak trochu risk.😀 Scháněla jsem bázi pod make-up, něco co bude matovat a zaujala mě tato novinka. Je to matující krém s pudrovým efektem z výtažků z mořských řas. Krém je vhodný pro normální, smíšenou a mastnou pleť. 

Krém nebo emulze (jak chcete) je balen v praktickém plastovém balení, které je ideální. Je pevné a bytelné. Za mě super! 😊

Co se týče produktu, tak je to spíše emulze na bázi organogelů, než klasický krém. Není ani průhledný a gelový, jako od Dermacolu. Aplikace je snadná, nanesu trošek na každou část obličeje a rozetřu. Po aplikaci je pleť zmatněná, hladká a připravená na nanášení make-upu. Po několika hodinách je potřeba zapudrování, protože emulze nezaručuje dlouho-trvalost. 

Produkt můžu vřele doporučit, buď jako bázi pod make-up nebo jako samotný krém. 😊

Seženete okolo 150,- Kč v drogériích s Ryor kosmetikou.



Maybelline Affinitone make-up

Pamatuju si, že jsem ho kupovala před rokem. možná je to už déle a ani nevím z jakého důvodu. Nejspíš jsem chtěla vyzkoušet něco nového, jak už to tak bývá. 😀 


Jedná se o hydratační make-up, který bych doporučila spíše na zimu, protože v létě to není příliš dobrá volba (pro ty, co nemají suchou pleť). Mám ho v odstínu 09 Opal Rose, kdy značka nabízí poměrně velký výběr odstínů. Konzistence make-upu je opravdu tekutá a musíte dávat pozor, kolik si toho na tvář či zápěstí naberete. Úkolem je sjednotit pleť a hydratovat ji. Svůj účel splnil, ale pozor! při více vrstvách může dělat nelichotivou masku. Krytí je taky fajn, přirovnala bych ho spíše ke střednímu až nižšímu. Výdrž je uspokojující, ale nic extra, tudíž po pár hodinách musíte přepudrovat. 

Make-up bych nejspíš znovu nekoupila. Není špatný, ale v poslední době dávám přednost make-upu od L'orealu, který je naprosto skvělý! 😊

Cena make-upu se v drogérii pohybuje okolo 200,- Kč.


Našly jste mezi výše uvedenými produkty svůj oblíbený nebo naopak? 😊

Kristýna ♥

4 komentářů:

Tereza řekl(a)...

Já mám ráda tu žlutou řasenku od Maybelline, přijde mi z nich nejlepší :)
HAUTE BASICS giveaway

Miska řekl(a)...

Maybelline makeup jsem měla a byl to můj oblíbenec :)
Giveaway Saloos

Alena N řekl(a)...

Tá báza pod make-up vyzerá super. Tú by som rada vyskúšala. A riasenky od Essence veľmi nemusím. S riasami mi nikdy nič neurobili. :-(

AN Beauty Blog

The life of makeup řekl(a)...

kiki