Balea Soft & Clear náplasti na ošetření akné

Krásný večer vám všem! 😊

Znáte to, kdy se vám objeví pupínek a není to nic příjemného. V dnešním článku vám představím vychytávku, která tuto nepříjemnost může zkrátit. V drogerii jsem objevila náplasti na ošetření akné, které jsou podobné těm na opary. 😊



Konkrétně to jsou náplasti od značky Balea z řady Soft & Clear. Jsou to průhledné náplasti s kyselinou salicylovou. Celé balení obsahuje 36 ks, které podle mě vydrží poměrně dlouho a navíc je fajn na cesty. Jejich antibakteriální kombinace vysušují nečistoty a zmírňují podráždění pokožky. Slibují dlouhodobé a rychlé účinky.




A jak takové náplasti používat? Jednoduše. :)

Nanášejí se na očištěnou pleť. Odejmou se z fólie a suchými prsty nalepí na postižené místo. Jemně se přitlačí a pak stačí jen čekat. Doporučuji použít spíše na noc, kdy je tělo v klidu a náplast tak může působit. Ráno už můžeme poznat viditelné výsledky.



Za mě je to super vychytávka, která sice nezabere hned, ale postupně dokáže pupínek vyléčit. Nepomůže těm, kteří trpí plošným akné, na tento problém jsou určeny jiné produkty. 😊 Cena se pohybuje okolo 70 Kč. 😊

A jak řešíte vy tuto nepříjemnost? 😊 

Kristýna ♥

2 komentářů:

Tynka_125 řekl(a)...

Tak o těchto náplastech slyším poprvé. Škoda, že jsem na ně nenarazila dřív, ráda bych je také vyzkoušela. Teď už musím zaťukat, se mi akné nedělá. Začala jsem totiž užívat CBD olej , který mi ukázala kamarádka a mám díky němu od akné pokoj. Jednou za čas si ho objednám z Cibdol a to, že jsem díky němu bez akné, za tu cenu stojí :-) .

Dana řekl(a)...

O náplastech slyším poprvé a docela mě překvapily, protože třeba zde jsem je neviděla, a to si myslím, že výběr mají v oblasti péče o pleť veliký. DM mám kousek od svého bydliště, tak třeba pro ně někdy zajdu, i když zrovna teď je na akné opravdu nepotřebuji :) Ale děkuji za skvělý tip!