♥ Tipy na prodloužení make-upu ♥



Hezký večer!

V zimním období dostává pokožka celkově zabrat. Zásadou je používání vhodných produktů, ale také při líčení udržet váš make-up na pleti. Svoji pleť správně hydratuji krémem a poté aplikuji make-up. Aby mi ale vydržel, používám k tomu tři produkty. :)

A jaké produkty mám na mysli? :)

Podkladová báze

Druhým krokem hned po krému je podkladová báze od Dermacolu. Stačí nanést trošek báze na každou část obličeje a jemně rozetřít. Je lehká a rychle vstřebatelná. Viditelně stahuje póry a vyhlazuje pleť. Prostě ideální. :)



Pudr

Na mou smíšenou pleť používám matující pudr od Rimmel, který si nemůžu vynachválit. Mám doma už druhé balení. :) Make-up hezky zafuxuje a pleť zmatní. Výdrž je uspokojivá, kolem osmi hodin a poté si žádá přepudrování. Myslím, že pro nenáročné je skvělý. :)




Fixační sprej

Na závěr tu mám matující fixační sprej od NYX, který používám prakticky každý den. Před první aplikací jsem se bála, že po stříknutí zůstanou fleky na obličeji, ale nic takového se nekonalo. :) Sprej funguje skvěle. Výsledkem je prodloužená výdrž make-upu, který se neslejvá a drží na svém místě. 



Na tyto produkty nedám dopustit a používám je každý den, když se líčím. :) Myslím, že stojí za to vyzkoušet některý z výše uvedených produktů. Nejen, že líčení bude vypadat lépe, ale taky prodloužíte výdrž make-upu. :) 

A co vy? Jak si prodlužujete make-up? :)

4 komentářů:

Alena N řekl(a)...

Presne na tento púder som písala tento týždeň recenziu. Mne však kvoli extremne mastnej pleti vydrží len 4 hodiny.

AN Beauty Blog

Tereza řekl(a)...

Fixační sprej vypadá docela slibně :)
HAUTE BASICS giveaway

Classy Maree. řekl(a)...

Přesně tehle pudr jsem dřív používala, bohužel moje pleť je celkem potvora a občas mám dojem, že by mi na ní nevydržela ani lihovka a tak musím často měnit značky. Já si ale bez korektoru a pudru "v kapse" nedokážu pomalu už ani představit cestu s odpadky. Nicméně produkty NYX mám velmi ráda a sprej vypadá velice slibně :)

... Hevi a Luci ... řekl(a)...

Dermacol báze mi moc nesedí a zbylé produkty jsem zatím nezkoušela :-)