♥ Nákupy a novinky za měsíc listopad ♥



Ahoj holky!

Tak se opět hlásím, tentokrát s produkty, které jsem si zakoupila v průběhu listopadu. V tomto měsíci jsem nebyla příliš náročná, přeci jen se blíží Vánoce a teď nakupuji spíše pro své blízké. :)

V mém košíku se objevily dva produkty, které jsem si přála a byly součástí beauty wishlistu  (můžete se na něj podívat tady). :)


Prvním je hydratační tonikum od značky Lirene. Měla jsem od ni oblíbené zpevňující tonikum, ale už ho bohužel přestali vyrábět.
  Zajímalo by mě, proč mají výrobci v oblibě stahovat produkty, které jsou mezi zákazníky oblíbené? Kdo ví. :)
Ale zpátky k toniku. :)
Říkala jsem si, že tímto nákupem chybu neudělám a taky že ne! Používám ho posledních 14 dní vždy večer jako dočištění a ráno. Hezky odličuje a stahuje póry. Pleť je hezky zhydratována a to se mi právě na zimu hodí! :)






Druhou novinkou v mé sbírce je výživný pleťový krém od Himalaya Herbals. U této značky váhám, přeci jen je pro mě neznámá a až produkt vyzkouším dám vědět! Chci nejdříve vypotřebovat ten od Ziaji, který jste mohly vidět v nákupech za měsíc září. (tady) :) Nicméně po otevření krabičky jsem ucítila příjemnou třešňovou vůni. Mám ráda, když krém hezky voní. :)


Mějte fajn večer a děkuji za přízeň! :)

Kristýna ♥

2 komentářů:

Šár řekl(a)...

Ten výživný pleťový krém vypadá celkem zajímavě. Značku zatím neznám, takže se těším na recenzi. :)
Find joy in the ordinary

Alena N řekl(a)...

ja tiež neznášam, keď prestanu predávať moj obľúbený produkt.

AN Beauty Blog