♥ Astor Perfect Stay 24h korektor - recenze ♥

Ahoj holky!

Pro dnešek mám pro vás recenzi, kterou už dlouho připravuji. Až dnes jsem měla možnost se dostat k blogu, tak rovnou k článku. :)

Jedná se o tekutý korektor Perfect Stay 24h od značky Astor. Dříve jsem používala Maybelline Affinitone, ale přestali ho bohužel vyrábět a tuhá verze se mi nelibí. :(  



Astor Perfect Stay 24h obsahuje primer, ale také ochranný faktor SPF 20, což je super. :) Slibuje 24 hodinovou výdrž, krytí nedokonalostí, hydrataci a zvláčnění pleti. Je vhodný pro všechny typy pleti.

Produkt jsem si koupila v odstínu 001 Ivory v akci okolo 119 Kč v Rosmannu. V drogerii je dostupný ve 2 odstínech. Zakoupila jsem podle recenzí, které byly hodně pozitivní. Oceňuji balení a pěnovou houbičku, kterou se korektor nanáší. Jak si ale můžete všimnout, text se mi postupně smazal z obalu a korektor nevypadá jako nový. 

001 Ivory

                                     

  


I přes všechno očekávání je tento korektor pro mě totální propadák. Při první aplikaci na mě působil kladně. Má hutnější konzistenci a příjemně voní. Po dalším použití ale zvýraznil vrásky kolem očí a nezakryl kruhy pod očima. Dalším jeho problémem je ucpávání pórů a vysoušení pleti. Na pohled je to vidět. Zkoušela jsem ho taky jako primer pod oční stíny, ale byl na mě moc světlý. Používám ho ale sem tam na zamaskování pupínků, ale tím jeho používání končí. Znovu už nekoupím.

Možná někomu bude vyhovovat, ale za mně nedoporučuji.

Jednu * dávám za příjemnou vůni, obal produktu a SPF 20.

1 / 5


Kristýna ♥


1 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Já používám korektor od Catrice, ale tenhle také nevypadá špatně :)