♥ Demacol long stay caviar make-up & corrector - recenze ♥

Hezký večer! :)

V závěru dne vám přináším recenzi na můj oblíbený makeup, který používám poslední dobou. Nad nákupem tohoto produktu jsem přemýšlela dlouho, rozhodla jsem až po několika pozitivních ohlasech. Make- up jsem si pořídila v odstínu 1 Pale, ten nejsvětlejší. :) Mám smíšenou pleť, normální a mastnou T-zónu, takže občas se lesknu.



A jak si poradil make-up poradil s mojí pletí? 

Co se píše o produktu


"Spojuje zdokonalující korektor a dlouhotrvající make-up ve vysoce účinný přípravek na profesionální úrovni. Zdokonalující korektor projasní partie kolem očí a zároveň zakryje barevné nedostatky pleti. Zpevňující make-up s kaviárem, který povzbuzuje a vyhlazuje pleť, má lehkou, sametovou konzistenci a dlouhodobou krycí schopnost. Hloubkově hydratuje pleť, vyživuje ji a chrání po celý den. Korektor společně s make-upem barevně sjednotí pleť, rozjasní ji a zanechá sametový vzhled bez vrásek."( uvedeno z http://www.dermacol.cz/produkt/caviar-long-stay-make-up-corrector-tan/)


Dermacol Caviar Long Stay make-up, 30 ml, 249,- Kč

















Balení


Jak už si můžete přečíst z názvu, balení je složené z make-upu a korektoru, který je doplněn zrcátkem. Je fajn, že nemusíte řešit korektor, stačí mít při sobě tento make-up. :) Místo pumpičky na nás čeká po odšroubování tvrdá špachtle, který slouží k nabírání make-upu. 

Aplikace

Nejdříve nanesu hydratační krém, poté podkladovou bázi a nakonec make-up. Na  připravenou pleť nanášíme ať už prsty, štětcem nebo například beauty blenderem. Já osobně nanáším štětcem, naberu menší množství a postupně rozetřu po obličeji a zapracuji. S aplikacím nemám problém, hezky se nanáší a dá se i vrstvit. 






















Krytí

Krytí je u make-upu střední až vyšší, občas mám kruhy pod očima nebo se sem tam se objeví pupínek, který lehce zamaskuji korektorem, který je součástí balení. 























Výdrž

Make-up slibuje dlouhou výdrž, což splnil, ale zhruba po 8 hodinách jsem se začala v oblasti T-zóny lesknout. Vzhledem k ceně je to ale dostačující. :)


Pozitiva 

  • krycí schopnost
  • odstín
  • konzistence
  • vhodný pro všechny typy pleti
  • balení obsahuje i korektor
  • matuje
Negativa
  • chybí SPF
  • pro někoho vyšší cena (pokud není v akci)
  • při malém množství špatné nabírání
Můj názor

Skvělý make-up! :) Mile mě překvapil, hezky se nanáší, kryje a matuje. Super je, že balení obsahuje i korektor, který je sjednocený s odstínem make-upu. Ocenila bych kdyby byl make-up s pumpičkou, protože až se dostanu na dno balení, bude se mi špatně make-up nabírat.  Dalším plusem je, že neucpavá póry, ale pozor, při vrstvení třeba na bradě může dojít k ucpání. Tento make-up bych určitě doporučila! :) 

5 / 5


Kristýna ♥






0 komentářů: