SPOTŘEBOVÁNO I. - Péče o pleť



Ahoj!

V dnešním článku mám pro vás nálož vypotřebovaných produktů, konkrétně péče o pleť. Některé produkty už mám připravené dlouho, v rozmezí půl roku a déle.

Každý máme jinou pleť, takže co vyhovuje mně, nemusí vám. :)

Dermacol čistící mléko pro citlivou pleť, 119 Kč*






















Toto mléko mě mile překvapilo, pleť odlíčí, zjemňuje a hydratuje. Po aplikaci bych doporučila pleť odlíčit ještě micelární vodou nebo jiným čistícím přípravkem. Za mě DOPORUČUJI

Clean & Clear čistící voda, 109 Kč*






















Tato čistící voda je určena na redukci černých teček. Dříve jsem měla hodně černých teček na nose, ale po aplikaci této vody rozhodně nezmizely. Hezky ale odlíčí pleť. Svůj účel ale nesplnil. Za mě NEDOPORUČUJI.

Balea Young hydratační matující krém, 60 - 70 Kč*


















Tento krém mě nepřekvapil, ani nenadchnul. Je lehký, po nanešení se po chvíli do pleti "vsákne", takže nemusíte dlouho čekat. Pleť hydratoval, zmatnil, ale po pár hodinách se jakoby vytratil. Líbí se mi, že hezky voní. Vzhledem k ceně je fajn, ale znovu nekoupím. NEDOPORUČUJI.

Nivea Pure & Natural zklidňující denní krém pro suchou až citlivou pleť, okolo 100 Kč*


















Tento krém jsem používala v zimním období, kdy moje pleť potřebovala hydratovat. Svůj účel plní, je dost hutný, takže na "vsáknutí" musíte chvíli čekat. Hodí se i jako podklad pod make-up. Hezky voní. DOPORUČUJI.

Lirene Booster Toner, cenu si nepamatuji


















Tento produkt mám v taštičce "vypotřebovaných" už dlouho dobu. Používala jsem ho na dočištění pleti. Svůj účel splnil, hezky pleť zklidnil a hydratoval. DOPORUČUJI.


Nivea dvoufázový odličovač na oči, 99 Kč*






















Můj favorit! Krásně odlíčí oči a promastí oční okolí. Nedráždí oči, prostě paráda. :) Za mě DOPORUČUJI

Astrid Sun hydratační mléko na opalování ve spreji OF 30, 169 Kč*






















Používala jsem prakticky dennodenně. Pleť hezky hydratuje, chrání a k tomu příjemně voní. Žádné výtky nemám. Aplikaci pod make-up nedoporučuji, dost ucpává póry. Jinak ale DOPORUČUJI!

* hodnota produktu, která se pohybuje okolo uvedené ceny


Kristýna ♥



0 komentářů: